Måndagslista

Titta idag har jag lyckats skriva ner måndagslistan en måndag. Poäng till mig!!

  • Måndag: Plugg och Qraka möte tillsammans med alla Generaler
  • Tisdag: Plugg och välgörenhetskonsterplaneringsmöte.
  • Onsdag: Plugg och inget mer som jag minns just nu.
  • Torsdag: Sova i Hovsta och grilla om vädret tillåter och så plugga så klart. Sen ska jag även ha möte med Frimis och diskutera sittning i höst.
  • Fredag: Skulle väl tro att det kanske blir lite plugg. Sen på kvällen blir det fest*2. Två kompisar som ska ha födelsedagsfest.
  • Lördag: Påskgrillning tillsammans med Camilla.
  • Söndag: Nja då tänker jag nog inte göra nånting.

Oj vad ganska mycket jag skulle göra den här veckan. Jag som trodde att jag inte hade något att göra den här veckan.
LÅT VECKAN BÖRJA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback