Måndagslista en tisdag... igen

Glömde visst min måndagslista igen. Den här vecka vet jag inte om jag har så mycket planerat men här kommer det som är inplanerat.

  • Onsdag. Sexmästerimöte. Hoppas han kommer dit. Sen blir det säkert Grey's Anatomy med Camilla.
  • Torsdag. Royal Republic spelar på Kåren, ska dit med Torsten, Hoppas han kommer dit
  • Fredag. Ser ut som det blir en tripp till Karlskoga och hälsa på mamma o pappa tillsammans med Camilla.
  • Lördag. Inget inplaner. Får se till att hitta på något. Är sugen att gå på bio. Vill se Sre4m. Men hittar ingen som vill se den med mig :(
  • Söndag. Heller inget inplanert. Blir nog en slappar dag. Hitta nån att grilla med kanske om vädret tillåter.

Förutom det här så blir det plugg under vardagarna. Rullar sakta med uppsatsen nu. Känns som att vi står mer stil än går framåt just nu. Men det släpper säkert snart!

Det var min vecka det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback