Måndagmorgon+lista

Måndag igen, fast egentligen söndag. Men jag kan glömma att få vara ledig bara för att det är röddag. Ner till skolan och plugga. Är ju bara en vecka kvar. Men jag är inte så stressad tror vi kommer hinna klart i tid.

  • Måndag: Plugga
  • Tisdag: Plugga och möte med nya styrelsen.
  • Onsdag: Plugga, sexmästerimöte och ute och äta med sexmästeriet.
  • Torsdag: Plugga.
  • Fredag: Plugga.
  • Lördag: Valborg. Ska nog göra något men vet väl inte riktigt vad än.
  • Söndag: Inga planer alls. Får väl se om jag kanske måste plugga det sista.

Så där jag det var min vecka. Ser ju lite lagom kul ut... Men har ju några ljusglimtar den här veckan iallafall. Och som tur är så är jag ju inte ensam om att sitta på skolan och plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback