Lördag

För er som missat det så är det lördag idag. Idag tog jag en ordentlig sovmorgon. Lyckades tvinga mig ur sängen runt 11 idag. Hade verkligen ingen lust att gå upp idag, var så skönt att ligga kvar i sängen. Men eftersom jag de tvättid så hade jag inget val och var tvungen att gå upp.

När jag väl tog mig ur sängen så har jag tvättat, städat och diskat monsterberget med disk som hade tagit över mitt kök. Sen har jag faktiskt hunnit äta lite mat också.

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig fin för kvällen. Vad som händer ikväll är inte helt utträtt men det ska bli utgång på ett eller annat sätt. Tror jag ska på förfest hos en kompis kompis. Kommer nog bli en trevligt kväll. Skönt att det inte är helt uppstyrt, dom halv spontana kvällarna brukar bli bäst. Då har man liksom inga förhoppningar och det kan då inte bli fel.

Men först var det en dusch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback