Kul, verkligen jättekul!

Vaknade kl 4 i natt och det forsar vatten ur min toa. På nåt sätt har det blivit en spricka i vattentanken och det bara sprutar ut vatten. Så jag fick ringa till Öbos trygghetsjour och dom säger att jag ska stänga av vattnet, men det kranen kan jag inte rubba. Den sitter som bara den. Så då får dom skicka hitt folk kl 4 på natten och stänga av vattnet och vid det här laget är det vatten i hela badrummet. Så när dom väl har stängt av vattnet får jag ställa mig och torka badrummet och sen hade jag ingen toa. Har fortfarnde ingen toa. Förhoppnings vis får jag en ny toa idag. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Men nu släpper vi dom problemen och kör tjällossningen dag 2! Ner till brunchen nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback