Konstigt.

Konstig känsla att sakna någon men ändå vara tacksam att inte ha den personen i sitt liv. Saknar inte honom men ändå gör jag det på något sätt.

Är verkligen glad att jag slipper dig och din familj. Är glad att jag har det så mycket bättre utan dig. Men du var ändå min bästa vän och nu finns du inte där längre. Jag vet att en dag kommer någon annan fylla din plats. Eller nej den är redan fylld. För mina vänner ger min mer glädje än vad du någonsin kunde göra. Mina vänner gör mig hel på ett sätt som du aldrig kunde göra. Mina vänner är det bästa och världefullaste jag har. Jag skulle aldrig kunna lämna dom så som jag lämnade dig och det säger ganska så mycket. Det kommer bli sista inlägget som handlar om dig. Jag är glad för den tid vi hade jag och jag kommer aldrig ångra det.

Man ska aldrig ångra något man gjort bara det man inte gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback