Intervju nr 1

Idag ska jag och Camilla göra våran första intervju för våran c-uppsats. Känns riktigt bra. Vi ligger bra till i skrivarbetet och det rullar på. Det är riktigt kul att skriva. Visst mycket jobb men även roligt. Trodde verkligen inte att jag skulle tycka det. Trodde det bara skulle vara ångest och massa slit. Men det är det verkligen inte och det var en glad överraskning.

Sitter även och väntar på att dom ska ringa från ett sommarjobb jag har sökt. Har fått mail om att jag ska få komma på en först intervju så jag hoppas dom ringer snart. Hatar verkligen att gå på anställningsintervjuer. Blir alltid så nervös. Men det är bara att hålla tummarna för att det går bra när det väl är dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback