Hemma så här dags?

Hmm hemma en fredagskväll kl 23? Det var nåt nytt

Dagen har beståt av plugg. Väldigt lite plugg dock. Men nu är vi på väg framåt igen.
Sen blev det en tur hem till Karlskoga. Träffa mamma o pappa. Blev bjudna på mat. Alltid trevligt. Sen var det tivoli i Karlskoga så jag och Camilla ska ta en sväng dit men det vart en tripp och träffa Malin, Sofie och Helen istället. Trevligt värre att träffa dom. Dom skulle ut till Red Brick men eftersom jag och Camilla åkte bil höll vi oss nyktra och åkte hem runt 22. Men det var trevligt att träffa dom. Malin åker snart iväg till Grekland men ev. blir det en sväng ner och hälsa på henne i slutet av sommaren. Skulle verkligen vara väldigt kul!!

Så nu sitter jag hemma kl 23 en fredag. Ska nog titta några avsnitt Criminal Minds och sen sova. I morrn ser det ut att bli utgång med trevliga vänner. Hoppas det finns något fint att titta på, även om han inte kommer vara där så kan det ju finnas något annat fint att vila ögonen på. Ska inte hänga upp mig för mycket på en person. Har gjort det misstaget förut och det mår jag ju inte bra av. Nej ut och leta efter ett trevligt tidsfördriv, det är nog morgondagens plan. Och så klart att ha väldans kul förstås!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback