Hemkommen

Hemma efter en riktigt trevlig kväll. Började på förfest hos en kompis i hennes super fina lägenhetl. Oj där skulle jag kunna tänka mig att bo. Där vart det spel och en hel del drickande. Sen bar det av till Strömpis där det som vanligt var en hel del folk. Jag älskar övervånigen på Strömpis. Gamla klassiker där man kan ful dansa och sjunga högt i otakt. Det är allt jag kräver av ett uteställe! Nu ska jag snart krypa ner i sägen. Jag vet vem jag hoppas att jag ska drömma om.
Just ja jag drömde om mitt ex ny tjej. Det vill jag inte drömma om ikväll. Var verkligen inge trevligt att drömma om henne. Nej i natt ska jag drömma om någon helt annan, en person som jag gärna skulle lära känna lite bättre. Men som sagt ska INTE hänga upp mig på en person. Önska mig lycka till det kan jag behöva.

Nu är det slut på detta nattliga inlägg.
Go natt världen, ses i morrn igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback