day 11 - a song from your favorite band

Alltså det här med favoritband varierar ganska så mycket för mig. Men ett band som jag har lyssnat på länge är The Ark och just nu lyssnar jag ganska mycket på dom. Det är verkligen sorgligt att dom ska lägga av. Är deras sista sommar som band just nu. Och jag tror att jag kommer hinna se dom två gånger. En gång på Peace&Love tillsammans med Camilla och Torsten och sen ska ev. på deras sista spelning på GrönaLund i höst också tillsammans med Lillasyster, hennes pojkvän och Camilla.

Har ju redan lagt upp en låt med dom så får väl ta någon annan låt den här gången. Dom har ju gjort så många bra låtar. Finns nog ingen som låt som jag tycker är dålig.



Kör på deras stora genombrottslåt. För den är så härlig. Älskar texten och känslan som låten har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback