Dagens här långt

Idag har varit en ganska seg dag. Förstår inte men onsdagar känns alltid så långa. Kanske för att det är dagen mitt i veckan och jag vill bara att det ska slå över till torsdag så jag vet att det nu är slutspurten på arbetsveckan.

Har iallafall lyckats plugga lite idag. Är klar med en av de tre grejerna jag ska göra på egenhand till uppsatsen. I morrn blir det plugg på skolan igen. Ska bli skönt är ju roligare att plugga med Camilla än att plugga själv.

Har även hunnit med en tripp till stan och besöka bolaget. Köpte vin men vet inte om jag egentligen vill ha öl. Hejsan hoppsan vilket i-landsproblem. Tror jag löser det genom att ta en till vända på bolaget i morrn och köpa några öl också så jag kan välja på fredag :D

Nej nu blir det lite mer tvtittande sen ska jag läsa en stund innan jag släcker för idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback