Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Jag har många fina vänner och dom ligger mig alla varmt om hjärtat. Jag har alltid sett mina vänner som en förlängning av min familj. Men det finns ändå en som står mig lite närmare än dom andra. Hon finns alltid där för mig, även när vi bråkar vet jag att hon alltid kommer finnas där för mig. För så är det med familj, för hon är verkligen som en familjemedlem för mig.



Här är vi. Cammy och Kimmy.
Jag valde den här bilden för det ser ut som att vi just har gjort något väldigt busigt och finurligt eller bara något väldigt roligt. Och för det mesta har vi väldigt kul ihop. Till o med när vi pluggar så är det kul.

BF's For life :D Camilla du är världens bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback