Dag 8 – En dålig ovana jag önskar att jag inte hade.

Alltså jag är så perfekt att jag har inget jag skulle vilja ändra på :P
Haha tänk om det ändå vore så väl!!
Nej jag har flera dåliga ovanor. Eller ovanor kanske det inte är egentligen.
Men något som jag borde jobba med är att jag är ett kontrollfreak. Jag ska ha koll på allting hela tiden och har jätte svårt att låta andra göra saker åt mig. "Om man vill ha något gjort är det bäst att göra det själv" är lite av mitt ordspråk. Och det är inte alltid så bra. För resultatet brukar bli att jag har på tok för mycket saker som jag borde göra. Men samtidigt trivs jag bäst när jag har en miljon saker att göra och massa folk runt omkring mig. Jag tycker om att folk litar på mig och låter mig göra saker.
Men jag borde bli bättre på att lita på att folk kan göra saker och ting själva utan att jag ska vara där och pilla och hjälpa till. Det skulle jag ända på, bli mindre av ett kontrollfreak, det är min sämsta ovana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback