Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Alltså missförstå mig rätt. Men en miljon är inte så där jätte mycket pengar. Visst det är ju mycket pengar men det är ju inte så jag skulle kunna lägga upp fötterna på bordet och lyfta ett finger nåt mer. Men om jag fick en miljon skulle jag till att börja med betala av mina CSN skuld så jag slipper betala tillbaks till dom resten av livet. Och efter att den skulden är betald så är det helt plötsligt bara ca 800 000 kr kvar.
Då kommer det svåra beslutet. Göra något vettigt eller något kul?
Antingen skulle jag spara pengarna och låta dom växa så jag kanske ha en bra start till att köpa en trevlig lägenhet.
Eller så skulle åka ut och resa. Resa till Australien, Nya Zeeland och Asien.
Eller det kanske går att göra både och. Sätta undan hälften och åka ut och resa för andra halva. Ja det skulle jag nog göra. Lite nytt och lite roligt. Eller jag kan nog ha väldigt roligt för 400 000kr!!

Det är min miljonplan. Så om nån läser detta och har en miljon över kan jag ta dom. Nu har jag ju en plan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback